گهرزاگرس به ليگ برتر صعود کرد

ديدار برگشت از مرحله پلي‌آف مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي کشور عصر امروز چهارشنبه با تساوي بدون گل بين دو تيم گهر زاگرس دورود و ايرانجوان بوشهر همراه شد که با اين نتيجه و با تساوي يک بر يک بازي رفت، تيم گهر زاگرس موفق شد براي نخستين مرتبه ليگ برتري شده و اولين تيم استان لرستان لقب گيرد که به اين مسابقات راه يافته است.

 در اين مسابقه که در ورزشگاه شهرداري بروجرد و با قضاوت عليرضا فغاني برگزار شد، محمد قاسمي‌نژاد، رضا کاردوست و علي واقف از تيم گهر زاگرس و صادق گشني از تيم ايرانجوان بوشهر از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

 در بازي رفت دو تيم ايرانجوان بوشهر و گهر زاگرس دورود به تساوي يک بر يک رضايت دادند. مهدي چاه کوتاه‌زاده (45) براي ايرانجوان و محمد غلامين (52) براي  گهر زاگرس در آن مسابقه گلزني کرده بودند.

 پيش از اين تيم پيکان به عنوان تيم برتر گروه "الف" و تيم آلومينيوم هرمزگان به عنوان تيم برتر گروه "ب" جواز حضور در دوازدهمين دوره ليگ برتر را کسب کرده بودند.
 

 همچنين تيم‌هاي شاهين بوشهر، شهرداري تبريز و مس سرچشمه کرمان هم از ليگ برتر به دسته اول سقوط کردند. با توجه به سقوط شاهين و ناکامي ايرانجوان بايد استان بوشهر را بزرگترين ناکام فصل جاري مسابقات فوتبال ليگ برتر و ليگ دسته اول دانست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب